
כתיבה טובה היא הדרך הכי טובה למשוך תשומת לב, להביא יותר לקוחות, לפתח את העסק שלך, להראות לאנשים שאתה מקצוען אמיתי, ולנצח כל תחרות.
להיות כותב טוב זה כמעט כמו להיות סופרמן.
אבל יש בעיה אחת.
רוב הכתיבה שם בחוץ פשוט נוראית. משעממת. מסורבלת. מבלבלת. עושה חשק להירדם.
וזה לא משנה איפה אתה חי, כי זה לא משהו מקומי. כל מדינה וכל שפה מתמודדים עם אותה הבעיה!
למה? יש הרבה סיבות. בית הספר נכשל בללמד אותנו את זה. כתיבה זה לא כמו לדבר. ורוב האנשים לא למדו את הטריקים שאתה יכול להשתמש בהם כדי להכניס חיים למה שאתה כותב.
אבל ה”למה” לא באמת משנה. מה שחשוב זה ה”איך”. ובעיקר…
איך לתקן כתיבה גרועה אחת ולתמיד
במיני סדרה של המאמרים הזאת אני הולך לתת לך את הטיפים והטריקים שאני משתמש בהם כדי לכתוב מאמרים, תסריטי וידאו, פוסטים לבלוג, ציוצים ועוד הרבה יותר. והכי חשוב? אנחנו נעשה את זה בצורה מעניינת, לא משעממת.
לא אכפת לי אם יש ״שם עצם״, ״פועל״, או ״נושא״ בתחביר. נשאיר את כל זה למורים לאנגלית.
אנחנו נדבר על איך לכתוב מילים שמייצרות מכירות.
בוא נתחיל:
הדרך הכי מהירה לגרום לאנשים לקרוא את מה שכתבת,
הצעד הראשון תמיד, זה לפתות מישהו לקרוא את מה שכתבת.
תחשוב שאתה יכול לכתוב את המאמר הכי טוב בעולם או להציג את הטיעון הכי חזק… וזה לא ישנה כלום אם הם יסגרו את המאמר עוד לפני שהגעת לפואנטה.
דמיין עיתון. מלא בשורות צפופות אחת ליד השנייה. כבד. אתה מסתכל על הדף והמוח שלך אומר: “אוףףףףףףףף, אנחנו באמת צריכים לקרוא את כל זה?”
עכשיו תסתכל על המאמר שאתה קורא כרגע.
נראה הרבה יותר קל לעיכול לעומת עיתון, נכון?
זה כי אני הופך את זה לפשוט בשבילך להיכנס. פסקאות קצרות. משפטים שקל להבין. אין מילים מסובכות או משפטים ארוכים בלי סוף.
תוכן קצר לעומת תוכן ארוך
אז האם זה אומר שצריך לעשות הכל קליל? לקצוץ את זה לחתיכות קטנות קטנות? לדבר כאילו אתה פונה לתינוק על ריטלין?
ממש לא.
אבל אתה כן צריך לשים לב איך אתה מעצב את מה שאתה כותב. לא משנה אם זה וידאו, אודיו או טקסט.
כל סוג של תוכן שאתה מייצר צריך לתפוס את הקורא ולהשאיר אותו מרותק.
וזה רק ההתחלה. יש עוד הרבה שיבוא.
נדבר בקרוב,
טומי
נ.ב. רוצה לדעת איך אני דואג שהלקוחות הפוטנציאליים שלך יידבקו למסך שלהם ולא יוכלו להפסיק לצרוך את התוכן שלך?
צור קשר עם הסוכנות שלי היום. אם יהיה ביננו חיבור טוב , אני באופן אישי אסתכל על החברה והשיווק שלך, אבנה אסטרטגיה למה הייתי עושה אחרת ונדבר על זה לעומק בשיחה.
אין עלות, אין התחייבות.
אם תחליט שנעבוד ביחד, אני אסביר לך בדיוק איך זה התהליך קורה, ואם לא - גם בסדר. בלי מכירות אגרסיביות, בלי לחץ, בלי טקטיקות מכירה מעצבנות.
נשמע טוב? אז תמלא את הטופס הזה בתחתית העמוד: https://www.dobermanmarketing.com