
הפשע שכולם עושים במודעות שלהם… ואיך לתקן את זה
20 דצמ 2024
2 min read
0
0
0
רוב הכותרות בתחום הנדל״ן הן כלליות, משעממות, חוזרות על עצמן ובסוף – חסרות ערך.
כותרת היא הדבר הראשון שאנשים רואים, ואם היא גרועה, זה גם יהיה הדבר האחרון שיראו.
בין אם מדובר במודעה, אימייל, מאמר או כתבה – הכותרת תמיד הכי חשובה.
“הכותרת היא המודעה של המודעה שלך”
תחשוב על כמה אנשים חולפים על מגזין בסופר. אם הכותרת לא מרתקת במיוחד, אף אחד לא יתעכב לקרוא אותו.
“אסור לשפוט ספר לפי הכריכה שלו”, נכון? אבל במציאות – זה בדיוק מה שעושים.
התוכן שלך יכול להיות מעולה, אבל אם אתה לא מושך תשומת לב ברגע הראשון, כמה אנשים יקדישו זמן לקרוא משהו שלא לכד את עיניהם בין אלפי אפשרויות אחרות?
הכלל פשוט: יש לך 5 שניות לתפוס את תשומת הלב.
רוב המודעות לא מצליחות בזה, והן נופלות לאותן מלכודות.
שני ה”קוטלים” של כל כותרת
בכל פעם שאני מתחיל לעבוד עם לקוח חדש, אני רואה שהם תמיד מתחילים ככה:
רוני מוני
סוכן נדל״ן
רימקס
בוא נהיה ריאליים – לאף אחד לא ממש אכפת מי אתה, מה אתה עושה או כמה אתה טוב בזה.
אלא אם כן אתה מראה איך זה עוזר להם – אתה פשוט לא רלוונטי.
אז עזוב את הסיפור על עצמך, ותתחיל להבין את הלקוחות שלך.
אם יש לך קצת ניסיון, אתה כבר יודע מה הלקוחות שלך רוצים ולמה הם עובדים איתך – עכשיו פשוט תשלב את זה במודעה שלך.
תהיה משכנע ותמקד את המסר ב-מה הם צריכים ואיך אתה יכול לעזור להם. דאג לדבר על הבעיות שלהם, הפחדים, הרצונות.
אבל בבקשה, אל תהיה בנאלי.
כולנו מכירים את המיילים האלו מחברות שמנסות למכור לנו משהו וזה תמיד אותו דבר – כמה מהם בכלל פתחת?
מערכת יחסים “רעילה” במכירות
רוב האנשים שונאים שדוחפים להם מכירה.
מישהו נכנס, נותן הצגת מכירה ומבקש מהם כסף. אז מה עושים? סוגרים את הראש ומחכים לרגע שבו אפשר לברוח.
אנשים אוהבים לקנות, אבל שונאים שמוכרים להם.
אז אל תדחוף אותם לקנות. תוביל אותם לשם בצורה טבעית. כשזה מגיע
מהם, הם יגידו לעצמם שזה היה הרעיון שלהם.
איך כותבים כותרת מושלמת
כדי להוביל אותם למה שאתה רוצה, צריך לגרום להם להרגיש משהו – להרגיש שהם מובנים, שמישהו מדבר אליהם.
עכשיו, כשאתה יודע מה לא לעשות, בוא נכתוב כותרת אפקטיבית.
זכור, הכותרת לא צריכה להיות מסובכת או מתוחכמת מדי. תשמור על זה פשוט, מדויק, ונקי. המודעות שלך יודו לך על זה.
נסה משהו פשוט ומושך, כמו…
“מחפש למכור את הבית?” או “מחפש בית חדש למשפחה?”
ואם תרצה לכוון לקהל מדויק יותר, תוכל להתאים את הכותרת לסגמנט ממוקד:
* מחפשים בית חדש ב-[שם אזור]?
* זוג טרי שמחפש לעבור לגור יחד?
* צריכים למכור את הבית תוך פחות מ-45 יום?
בקצרה, הכותרת היא החלק הכי חשוב במודעה. 90% מהמודעות נופלות על כותרות לא אפקטיביות – אז קח את הזמן לשפר אותן.
אם אתה עדיין מרגיש תקוע, ואתה מעוניין בכותרת שתביא לך תוצאות יוצאות דופן, מלא את הטופס כאן לתיאום ייעוץ שיווקי חינם. במסגרת הייעוץ, נספק לך צעדים מדויקים לשיפור דרמטי בתוצאות שלך ומדריך עם 100 כותרות מוצלחות שיעניקו לך המון רעיונות מנצחים.